Nem hiszem, hogy van olyan család, ahol a dolgozó szülőknek ne lenne "néha" probléma a családi időbeosztás optimalizálása. Manó legutóbbi betegségénél újból komoly hiányát éreztük a nagyszülők közelségének. Miközben a gyermekorvosi rendelőben épp a lehetséges, mindenki számára megnyugtató megoldáson gondolkodtam, megakadt a szemem egy brossúrán, ami "otthoni gyermekfelügyelet" jelszóval hirdeti magát. Mohón rávetettem magam, aztán rögtön lehiggadtam, mikor láttam ,hogy pontosan miről is van szó. Egy bécsi vállalkozás a városi önkormányzat támogatásával olyan szolgáltatást nyújt, ami a beteg gyermekek szüleit hivatott segíeni. Először azt hittem, hogy a tartósan beteg vagy fogyatékos, otthoni ápolást igénylő gyermekek szüleinek kínál gyermekfelügyeletet a cég. De nem, az éves influenzával, bárányhimlővel otthon lévő gyermekünk mellé is kihívhatjuk a betegápolót, aki aztán "szakszerűen" játszik gyermekünkkel, beadja neki az orvosságot és főz is rá. Ez eddig még így jól is hangzik, nem?

Csakhogy: folyamatosságot nem tudnak biztosítani, így lehetséges, hogy a hét 5 munkanapján 5 különböző munkatárs fog reggel becsengetni hozzánk. Nos, ahogy elképzelem, ahogy Manónak bemutatom az épp aktuális idegen nénit, akivel majd ő otthon marad, egyszerűen nem értem, hogy egy ilyen cég, hogy képes fennmaradni. No jó, még nagyobb gyerekeknél esetleg...

Akit ennek ellenére érdekelne a szolgáltatás: www.sozial-global.at

A bejegyzés trackback címe:

https://wienermelange.blog.hu/api/trackback/id/tr31785284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása