jause 2009.11.15. 17:27

Kedvenceim-Lábzsák

Egy újabb itteni felfedezés, bár otthon is kapható. November környékén a hűvös, nyálkás idő beköszöntével párhuzamosan a babakocsikban megjelennek a lábzsákok. Kezdetben, bármennyire praktikus dolognak tartottam, hogy a gyerek feneke alatt is van valami meleg  a 70-100 eurós költség komoly visszatartó erőt jelentett. A Tschibo-nál (szintén nagy kedvencem, de erről majd máskor) viszont szezon elején 25 euróért volt kapható, aminek már nem tudtam ellenállni. Igaz, nem puccos báránybéléssel, csak sima polárral, de sáros lábbal összerugdosni azt is prímán lehet és még anya sem kap idegbajt.

A zsák nagyon bevált téli városi közlekedéshez, ha nem akarom overallba öltöztetni a gyereket, de azért ücsörögni hideg van a babakocsiban. Egy méretben létezik, minden 5 pontos biztonsági övvel rendelkező babakocsiba, sportkocsiba beletehető.

 

Azért felteszek egy báránybundásat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://wienermelange.blog.hu/api/trackback/id/tr381527206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gluca 2012.10.31. 22:15:51

Pont mostanában kezdtem el én is használni a bundazsákot, és már röhögtem is a poszt címed kapcsán, hogy akkor ez másnak is problémát okoz, mert nekem már elég sok fejfájást okozott. Az tök jó, hogy 5 ponton lehet rögzíteni, de nekünk valahogy mindig összevissza csúszkál és határozottan 2 emberes feladatnak tűnik bele ültetni a gyereket. Azért még próbálkozom, mert az meg tényleg tök jó neki, hogy egy ilyen meleg izében ücsörög.
süti beállítások módosítása