Mint már írtam, a terhesség kapcsán siekrült közelebbi viszonyba kerülnöm az osztrák egészségüggyel. Egy példa:

A szokásos laborvizsgálat komolyabb vashiányt mutatott, a doki felírt vasat és beutalt egy kontrollra két hét múlva. A laborban a megadott időpontban levették a vért és....

...másnap az orvosom aszisztense felhívott telefonon, hogy megküldte nekik a labor az eredményemet és úgy látják nem elég a gyógyszer, amit kaptam, küldik a receptet a postacímemre az adagolásssal együtt...

...ez egy pénteki napon volt, hétfőn már megkaptam a receptet.

A bejegyzés trackback címe:

https://wienermelange.blog.hu/api/trackback/id/tr214314197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2012.04.05. 08:31:29

Hűűűű, tök jó, hogy visszatértél! És micsoda hírekkel. Gratulálok!
És várom ám a folytatást. :-)

jause 2012.04.07. 23:53:29

Hogy visszatértem-e, az majd kiderül..sokszor úgy érzem már annyira hétköznapi lett az itteni életünk, hogy semmi érdekes, megírandó nincs. Mármint azon kívül, hogy bővül a család és épp költözünk:-) De örülök, hogy legalább van, aki olvassa, ez majd biztosan ösztönöz.

Bécsi_Nikol · http://unserwien.blogspot.com/ 2012.04.11. 08:22:55

Na, a költözésen mi másfél hónapja vagyunk túl. :-)
Nem volt egyszerű, de még csak egy üvegpohár sem törött el és semmink nem veszett el. :-)

gluca 2012.10.30. 19:56:16

Kedves jause!

Jövő héten egy 1 éves kisfiúval Bécsbe fogunk költözni, és ebből az apropóból elkezdtem keresgélni a blogok között, bécsi információk között, amikor is rátaláltam a blogodra. Azt hiszem, hogy ennél találóbbat nem is találhattam volna, hiszen ha jól értem, akkor anno ti is egy 1 éves kislánnyal költöztetek oda:) (Ráadásul talán ugyanúgy hívják ahogy engem?) Nagyon szimpatikus ahogy írsz! Lehet, hogy hülye kérdés, de nincs kedved/kedvetek gyerekestül találkozni velünk egyszer valami jó kis gyerekbarát helyen? Ha igen, akkor a gabosluca@gmail.com címen tudsz kapcsolatba lépni velünk. Szép estét! üdv Luca

jause 2012.12.18. 19:25:44

Kedves Luca!
Remélem már túl vagytok a költözés nehezén. Mint látod az utóbbi időben nem nagyon születtek bejegyzések, bár ezen épp mostanában szeretnék változtatni. De ha még olvasod ezt a kommentet, akkor jövő év elején szívesen összefutnék veled.
süti beállítások módosítása